Foorum
Konkreetsetest punktidest | 08.09.2009 17:38 |
---|---|
Oleks huvitav teada, millise taktikaga esiotsarahvas lähenes punktidele 33-35, millisest lähtepunktist hakati peale minema jne. Hilisematel tulijatel oli juba radasid piisavalt, mille järgi kohale minna. Ja mulle tundub, et meie kohale jõudmise ajaks oli radasid juba liiga palju :) Pärtel, The Lost Contingent |
08.09.2009 17:38 |
Hmm. Jälle mingi topeltklikk tekkinud lehekülje hangumise järel. Äkki mõin moderaator kustutaks ühe koopia ära? :) Pärtel |
08.09.2009 17:45 |
Meie näiteks ujusime punkti 33 (saar), sest see tundus lühem tee. :)) Diana |
08.09.2009 18:03 |
Ma mõtlesin rohkem seda, et ega seal aerofotol ju eriti nagu mingeid selgelt eristatavaid lähtepunkte ei olnud, mille pealt suunaga minema hakata vms. Mismoodi toimus lähtepunkti valik ja õige suuna määramine, et seal võpsikus punktile pihta saada? Pärtel |
08.09.2009 18:11 |
Kui sa vaatad aerofotost natuke ülessepoole, siis seal on selle piirkonna kaart natuke väiksemas mõõdus. see oli abiks. Aivar, Seiklusporr |
08.09.2009 18:43 |
Ei läinud eesotsas, lohasid oli juba palju kuid 33. KP-sse (saar) minekul oli esialgne idee saada end enam-vähem paika punktist ida pool asuval kruusateel arvestades teisel pool teed asuvat keeluala -- miski suur laohoone. Kohapeal selgus, et aerofotolt võis aimata ka elektriliini, mis 33 ja 35 KP vahelt läbi jooksis ning mille käänukoht tee peal oli hea orientiir... Lohad olid ees kuid minnes vaatasime eelkõige seda, et läheksime endast vasakule jääva elektriliiniga enam-vähem paralleelselt. Lootus oli, et see tumemust ala seal aerofotol on kuidagi väheke lagedam vesi ning see saar paistab ka veidi kaugemalt kui 3 m kätte... 33 -> 34 läksime esialgu mööda elektriliini sihti. GPS järgi vaatasin ka kaugust, kui sihti mööda sai ca 100m mindud, siis keerasid mitmed lohad vasakule ära. Ühel hetkel lõppesid aga kõik nähtavad lohad miski lombi keskel ära kuid kõrgemale kivihunnikule ronides nägime ära 35. KP kõrgele tõstetud tähise. Selle tähise, kaardi ja kompassi abil saime ennast kuidagi paika ning peale pisikest pusimist ka 34. KP kätte. Kuna 35. oli meile juba teada, siis see oli vaid mudas ja kividel turnimise küsimus... :-) Täpne GPS track on users.emt.ee btw, selle, et aerofoto ala oli ka rattakaardil olemas ning ka selle, et kõik aerofotol olevad jooned ei ole mitte sihid vaid aerofoto _all_ oleva kaardi ruudustiku osad, avastasin alles pühapäeval kodus kaarti uurides :-). Samas sellest kaardist poleks looduses ilmselt eriti abi olnud, punktide asukohti kaardil on raske tuvastada ja ka see maastik oli seal piisavalt ebamäärane vaid kaardi järgi orienteerumiseks... Alar, ekstreem.ee |
08.09.2009 18:50 |
Suured tänud põhjaliku ülevaate eest :) Pärtel |
08.09.2009 19:19 |
Aerofotol on näha suute puude helerohelised laigud ja valged paekivihunnikud. Nende järgi oli väga hea punkte võtta. KP 35 oli kahjuks vales kohas, aga õnneks oli punkt paigutatud kõrgele ja viga ei tekkinud. Ott, Kadarbiku kanged |
08.09.2009 21:35 |
Xdreami foorumis kommenteerimise hea tava
Foorumi eesmärk on edastada operatiivset infot ning püstitada küsimusi, avada teemakohaseid arutelusid. Soovime, et arvamused oleksid konstruktiivsed ning kommenteerijad esineksid oma nime all. Säilitame viisaka tooni, väldime irooniat ja sarkasmi. SK Xdream jätab endale õiguse mitte vastata anonüümsetele kommentaaridele.